01 febr. 2022

Salts temporals, Traps, Cucs i Magazins. Destakats de gener

Viatge en el temps a Sant Andreu i els seus usos i costums. Traps vs patriarcat: l’adolescència guanya terreny. Els cucs de la societat i un magazine per seguir construint la tele comunitària.

 

El Carmel també fa tele comunitària

Barris, El Carmel

MagazineTV del Carmel ha vingut per quedar-se. De la mà del veïnat, col·lectius, entitats i equipaments d’aquest barri, el programa parla de feminisme, habitatge, espai públic, benestar emocional i joves en clau comunitària. A més, volem anunciar a bombo i platerets que enguany La Veïnal arriba al Carmel per donar impuls i continuïtat a aquest especial projecte elaborat en conjunt per Càmeresiacció, Carmel Amunt, els3Turons i l’Agència de Salut Pública de Bcn.

Cotó Fluix

Barris, Curtmetratge Social, Feminismes, Joves, Sant Andreu

Com eren els usos i els costums? Com eren els processos migratoris? Com eren les relacions LGTBI?, van ser les preguntes inspiradores i els disparadors del curtmetratge realitzat per l’alumnat de 2n d’ESO del curs 2020-21 de l’Institut La Sagrera Sant Andreu. Amb la dinamització i acompanyament de Teleduca, Educació i Comunicació, la peça ens traslladarà al SantAndreu de finals dels anys 60.

TRAP(itjar) el patriarcat

Feminismes, Joves /

Estrenem un nou videoclip del projecte de Càmeres i Acció aTRAPantmasclismes, que en clau de trap dinamita les bases de la societat patriarcal. Aquest cop l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Lluís Domènech i Montaner del barri la Marina va trapear amb el suport de @elane.meta i @merylopezz, en la construcció i enregistrament de la canço.

Els cucs de la societat

   

Video

Societat líquida, pensament positiu, la societat del rendiment, l’era del cansament. El canal de divulgació de les ciències socials, el Queso y los Gusanos, fa un maridatge d’aquests conceptes i ens ofereix un apetitós plat per tal de digerir el comportament de societat capitalista actual.