Tothom és especial
El curtmetratge “Tothom és especial” és una adaptació de l’obra de teatre social realitzada durant el curs 2019-2020 en el taller de teatre social per a joves del Casal de joves del Palau Alòs, dirigit per ImpactaT, dins un projecte de La Fundació la Roda.
El curt ens apropa a les diferents realitats d’uns personatges amb diversitat funcional que han d’enfrontar-se diàriament amb els estigmes i els entrebancs d’una societat que encara no ha après a conviure amb les diferències. Històries de rebeldia i superació davant la incomprensió social.
Realitzat per l’equip de Fora de Quadre el juliol del 2020, quan el confinament encara ens quedava molt aprop, va ser una injecció d’oxigen per un grup de joves que va patir especialment els efectes del tancament per les mesures del Covid, i que va sentir gràcies al rodatge com la creativitat i l’expressió retornaven a les seves vides.
DIRECCIÓ D’INTERPRETACIÓ
Anna Caubet
Silvia De Toro
ACTORS I ACTRIUS
Sora Calavia
Yazmín Rodríguez
Andrea Pérez
Airo Reyes
Berta Graells
Umar Nawaz
Mark López
Anna Caubet
Silvia De Toro
Montse Romero
Javier Bravo
REALITZACIÓ I EDICIÓ
Cristina Mora – Fora de Quadre
SO
Adrià Mora – Fora de Quadre